diumenge, 15 de febrer del 2015

Dunes







Escullo aquesta tetra pel canvi de blog. Dunes que vam trobar en un lloc on no sembla hagin de ser el paisatge típic, a Dinamarca.
Va ser impressionant, a la costa atlàntica. Vent, sorra en moviment que havia mig sepultat un far no molt antic. Cristallets a la cara i... dins la meva càmera Fuji, que va deixar de funcionar poc després.  Va significar càmera nova, una Canon. Estava content amb la meva Finepix, però la EOS que la va substituir va ser també molt satisfactòria, fins que me la van robar.

Bé, el canvi de blog és per deixar un que m’agrada, però que em costa de manejar, per passar a un altre que està en català, i espero que em resulti més fàcil.


1 comentari:

núria ha dit...

Espero que aquest blog et vagi millor. La veritat és que el trobo molt més maco que l'altre.
Moooolta sort!