dijous, 7 de desembre del 2017

Murs





Els murs sempre m’han fascinat. No tots d’igual manera.
Un mur de presó, el que envoltava La Model, era inquietant, dolent, negatiu. Un mur que encercla una casa, amb alguna finestra a la part alta, em sembla un mur protector, el que m’agrada tenir envers d’un mon del que no saps per on sortirà.
Un mur irregular, fet amb pedres, fang, o fusta... m’atrau molt, fotogènicament o per veure les seves imperfeccions. Un mur fet amb grans pedres, com Tianahuaco o runes hitites com Harttusas o Iasilikaia, em deixen anys pensatiu. De com ho han fet, de la perfecció del seu encaix.
En els meus ordinadors, en plural, sempre he tingut de fons de pantalla un mur on es combinen petites pedres, amb fang i unes fileres baixes de maons. Em fascinen les seves imperfeccions, que en ser de color gairebé monocrom no em distreuen a l’hora de buscar les icones.
Aquí, senzillament estava “fent temps” o sia: esperant a que algú acabés de fer alguna cosa, aquests minuts que cada dia s’escapoleixen i jo acostumo a aprofitar. La càmera, el que veig i sempre hi ha un punt d’estètica.
A Sant Quintí de Mediona. Com podria ser qualsevol altre lloc.