dimarts, 22 de setembre del 2015

UEdeDRAC a la Fira de Nadal






UEdeDRAC. La mostra estimada botiga! Tant se val els esforços que hi posem, el capital és el capital, i qui en té compra més barat i pot tenir millors locals i tant li fa vendre sabates, patates o jocs de taula. Qui estima el producte, el mima, l’explica, sucumbeix a l’inexorable: allà el venen dos euros més barat, no hi entenen un borrall, però tu m’ho has explicat, m’has ajudat a triar i després jo compro al millor preu.
Ja fa temps que tinc assumida una actitud derrotista, ningú valora les fotos, els consells, el “saber”, fer el pena. Segurament no hauria de posar aquesta Tetra, però sempre he estat honrat amb mi mateix, i això és el que penso.
Queda evident que estic de mala llet.
Ah! Aquestes fotos són d’una vegada que el Consorci de Normalització lingüística ens va demanar que ajudéssim, gratis, a promocionar el joc de taula en català. 

Vam pagar a una persona, la Marta, perquè fes demostracions i explicacions.

De res. Aquest any hi tornarem.